HELLO HELLO

Läget?
Tänkte väl lite sakta börja komma tillbaka med bloggningen. Orsaken till det är väl egentligen att jag måste ha ett ställe där jag kan skriva in lite resultat osv, en morot kan man säga, för jag tänkte nämligen försöka springa blodomloppet som går av stapeln den 20:e maj. Jag? Springa? Jag herre min je, och springa ska jag fasiken i mig göra också! Jag har alltså cirka två månader på mig att komma i "bra-konditions-dräkten", med start imorgon. Känns riktigt kul faktiskt, kan ju även vara en bra sak för att komma lite i form inför beach 2010.

Ja, gott folk, det är snart dags för bikinisäsong, kanske slipper jag i sommar skämmas över en dallrande bullmage, vem vet. Haha
Wish me luck, jag lär behöva det!
PUSS

2010-03-21 @ 11:06:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0