Må bättre

Jag har inte varit i form senaste tiden, då menar jag inte att jag varit sjuk eller så, utan jag har bara haft svårt att känna mig bekväm i mitt eget sällskap kan man säga. Humöret ligger lågt och jag trivs inte alls med mig själv. Varför vet jag inte.

Jag tänker ta det här lovet i akt att komma igen på ett bra spår och komma tillbaka till den person som jag ser mig själv vara och den förnöjsamhet jag annars brukar känna.
Ikväll träffade jag ett härligt gäng för att umgås, ändå kan jag inte helt slappna av och bara trivas, utan jag känner mig bara fel. Inte okej.
Något jag ser fram emot är morgondagen, då vi får en liten kisse till inneboende över helgen. Blir en lugn helg helt enkelt.
2010-03-31 @ 23:19:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0