Sol

Har varit underbart väder idag, vi tog en promenad runt ålidhem-sjukhuset-universitetet och solen värmde på våra kinder. Jag har haft ont i både rygg och mage idag, pga av diverse mindre intressanta anledningar, blev dock bättre när jag fick röra på mig lite. Annars har vi varit lite söndagsslöa, gick förbi ica på vägen hem och köpte frukt och lite glass som vi ska njuta av ikväll. Vi har även hunnit med ett par eller tre avsnitt Seinfeld i sängen och en liten lur på eftermiddagskvisten.
Nu är klockan nästan 18 och jag har slängt in ett par kycklingfiléer med fetaost blandat med pesto, som blir dagens middag.

Jag kan säga så här, att det finns många tankar i min skalle, men gud ska veta att jag älskar.



Imorgon vet jag faktiskt inte om jag ska till iksu eller inte, vi har tid för förberedande inför tisdagens sista examination på den här kursen, frågan är om vi behöver den tiden. Jag kommer i alla fall pallra mig dit i god tid innan kl 13 och mysa med löpbandet =)
2010-03-21 @ 17:59:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0