whoop

Hej, det var ett tag sedan. Jag har haft rätt fullt upp både med rapport- och tentaskrivning, kan dessutom komma på mycket roligare saker att göra, men måste man så måste man. Annars har det inte hänt så mycket faktiskt, konstigt nog blir hemmet stökigt när jag bara sitter som en zombie framför datorn hela dagarna för tillfället. Måste vara Jonas.

Vädret är underbart, men jag har liksom fast här hemma. Jag har nämligen bestämt att tentan ska vara klar imorgon och helgen är därför totalt ledig! Känns rätt stabilt faktiskt, har bara 2 frågor kvar :)
Kan inte undgå att längta så otroligt mycket till sommaren, brunbrända ben, bad och gott sällskap på en balkong i kvällssolen! Ryser nästan....
Jag lever och mår bra i alla fall!
2010-03-04 @ 15:16:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0